SERWIS       SKLEP    

Strona główna

serwis drukarek, ploterów, upsów Kraków

 

drukarki i komputery używane


Promocnja na naprawe drukarek, ploterów i zasilaczy ups   serwis drukarek

Zapraszamy !!!

pon.-piąt.
8:00-16:00

Kraków 31-586
ul.Centralna 53 E

GPS:
N: 50° 03' 48.71"
E: 20° 00' 17.82"

tel/fax:
12-686-14-40
12-642-14-82

aristo@aristo.com.pl

 

 

(c) Aristo-Com '96-'17

Poprawny CSS!

 

1. Podstawowe dane firmy .

Aristo-Com sp.z o.o.
ul.Centralna 53 E
31-586 Kraków    (plan dojazdu)

REGON : 122683823

NIP : 675-148-18-65

Telefon/Fax : (0-12) 686-14-40 (3 linie)
Email : aristo@aristo.com.pl


2. Obszary działalności .

        Firma nasza powstała po przekształceniu się krakowskiego oddziału ogólnopolskiej sieci serwisowej MSC Polska (jednego z członów koncernu Olivetti) w czerwcu 1996 r. Zajmujemy się serwisem sprzętu komputerowego , ze szczególnym uwzględnieniem drukarek i ploterów . Wyspecjalizowaliśmy się zwłaszcza w obsłudze drukarek HP , OKI , SEIKOSHA , LEXMARK , EPSON , BROTHER i STAR , choć mamy duże doświadczenie także w naprawach innych typów sprzętu drukującego . W związku ze wzrastającymi potrzebami rynku wykonujemy coraz większą liczbę napraw również innych urządzeń , takich jak :
    – plotery atramentowe,
    – UPS-y,
    – monitory LCD i LED.

Nasze podstawowe atuty to :
    – dobrze wyposażone stanowiska serwisowe ,
    – bogaty zbiór dokumentacji technicznych do sprzętu wielu producentów ,
    – bezpośredni dostęp do części zamiennych ,
    – a przede wszystkim - ogromne doświadczenie naszych pracowników .
 

3. Klienci firmy .

        Naszymi Klientami są użytkownicy sprzętu komputerowego z terenu całej południowej Polski od Rzeszowa i Mielca przez Nowy Sącz , aż po okręg Katowicki . Siedziba firmy znajduje się w Krakowie i tu przeprowadzamy większość napraw . Na stałe obsługujemy obecnie kilkuset Klientów - zakładów przemysłowych , banków , firm i osób prywatnych . Jest wśród nich wiele dużych firm komputerowych , dla których zapewniamy serwis sprzedanego przez nich sprzętu.
 

4. Zaplecze techniczne .

        Aktualnie firma dysponuje trzema samochodami i trzema bezpośrednimi liniami telefonicznymi/faxowymi , dzięki czemu istnieje możliwość szybkiego reagowania na sygnały Klientów o awarii ich sprzętu . Dla wygody naszych Klientów dysponujemy kilkoma niezależnymi kontami pocztowymi w internecie , co pozwoli nawiązać z nami kontakt w każdej sytuacji .
        Pracownik serwisu może dokonać naprawy sprzętu w miejscu instalacji , lub zabrać go do punktu serwisowego . Ze względu na dużo większe możliwości techniczne w trakcie naprawy w serwisie, preferujemy to drugie rozwiązanie . Sprzęt jest wtedy dokładnie testowany , co niejednokrotnie powoduje , że usuwane są również inne uszkodzenia sprzętu oprócz tych zgłaszanych przez Klienta . Dzięki temu Klient odbierając od nas swój sprzęt ma pewność że będzie on pracował poprawnie . Na wszystkie naprawy wykonane w siedzibie serwisu udzielamy trzymiesięcznej gwarancji . Możemy się poszczycić odsetkiem rzędu 1/500 szt. sprzętu , jaki wraca w ramach udzielonej przez nas gwarancji .
        Dzięki wzajemnie dublującym się źródłom części zamiennych mamy możliwość zapewnienia stałego dopływu podzespołów, co wielokrotnie ma decydujące znaczenie dla krótkiego terminu napraw .
        Nasi pracownicy są wykwalifikowanymi specjalistami w dziedzinie elektroniki . Swoje umiejętności i doświadczenie nabyli w toku wieloletniej pracy w serwisach różnych firm komputerowych , a przede wszystkim w sieci serwisowej firmy EPSON , co pozwoliło im dogłębnie poznać obecnie obsługiwany przez nich sprzęt . Kwalifikacje podnoszą przez systematyczne szkolenia w działach technicznych dystrybutorów sprzętu komputerowego (m.in. HP , Philips , APC , OKI , Brother).
 

5. Możliwości współpracy.

        Zapewniając szybki i fachowy serwis dajemy Państwu poczucie bezpieczeństwa i pewność bezawaryjnej pracy sprzętu , jaki użytkujecie . Świadczymy usługi na zasadzie pojedynczych zleceń , jak i w oparciu o stałe umowy serwisowe . W zależności od wariantu umowy możemy ustalić czas reakcji serwisu już od trzech godzin na terenie całej południowej Polski .

        Przedstawiając garść powyższych informacji zapraszamy do podjęcia współpracy z naszą firmą . Zapewnienie fachowego serwisu dla użytkowanego przez Państwa sprzętu z pewnością przyczyni się do wzrostu komfortu Państwa pracy .

My w Google+